LeaseProf Service Centers ‘profiteert’ van recessie

LeaseProf Service Centers heeft zijn plek veroverd in de wereld van leasewagens. Het bedrijf met veertig aangesloten onafhankelijke autobedrijven heeft de tijd mee gehad. Door de recessie komt tegenwoordig veel meer aandacht te liggen op aandacht voor de klant, een correcte service en ‘om de hoek’. En dat zijn precies een aantal aspecten van het LeaseProf keurmerk.

Wat ooit begon als een initiatief van de Bovag is nu een beproefde zelfstandige formule: onderhoud en reparatie aan leasewagens tegen vaste tarieven en met duidelijke afspraken. En het bedrijf is vrijwel landelijk dekkend, iets wat grote leasemaatschappijen en fleetowners heel belangrijk vinden. Voor iedereen geldt immers dat tijd geld is en een korte rit naar de garage is dan wél zo gemakkelijk. Als de auto al niet wordt gehaald en gebracht.

Volgens directeur Raymond Uijtendaal van LeaseProf Service Centers wordt de service van zijn bedrijf heel goed ontvangen. De klanten voelen zich ‘thuis’ bij het bedrijf en dat is iets wat leasemaatschappijen graag koesteren. Dat LeaseProf ook nog eens snel werkt, met korte lijnen en grote flexibiliteit speelt daarin volgens hem ook een rol. En de kwaliteit, natuurlijk. “Slechts één op de vier autobedrijven die het keurmerk aanvragen, zien die aanvraag beloond. Dat zit hem vaak niet eens in de kwaliteit van de reparaties, maar in het proces dat inzichtelijk en controleerbaar moet zijn. En we willen vooral weten hoe bedrijven de service aan de klant denken aan te pakken”, aldus Uijtendaal.

Bron: leasewereld